FCIM.FR.POO16.1 Programarea orientată pe obiecte
Disciplina „Programarea Orientată pe Obiecte” (POO) are următorul scop:
Formarea unei imagini generale, preliminare, despre programarea orientată pe obiecte (POO) şi deprinderea cu noile facilitaţi oferite de limbajul C++. A
cumularea de cunoştinţe şi aptitudini neccesare pentru realizarea unor aplicaţii orientate pe obiect.
Obiective:
- Învăţarea conceptelor programării orientate pe obiect
- Învăţarea limbajului de programare C++
- Creare de applicaţii orientate pe obiect
- Testarea și evaluarea cunoștințelor acumulate
Conținutul cursului POO:
- Facilitățile oferite de limbajul C++ și programarea orientată pe obiecte
- Principiile de definire şi utilizare a claselor și obiectelor
- Studierea tipurilor de clase și funcții
- Studierea tipurilor de constructori. Destructorul
- Supraîncărcarea funcțiilor și operatorilor
- Încapsularea prin intermediul claselor
- Tipuri și forme de moștenire. Ierarhizarea
- Studierea tipurilor de polimorfism
- Programarea generică și modulară
- Programarea avansată și tratarea excepțiilor
Teacher: Sergiu Scrob