Programarea Orientata pe Obiecte
Programarea Orientata pe Obiecte (POO) – sau OOP – Object Oriented Programming – este o paradigma de programare care foloseste concepte abstracte (sub forma de clase si obiecte) pentru a crea modele bazate pe elemente din lumea reala.
Folosirea POO permite realizarea de sisteme informatice de dimensiuni mărite, cu timpi de dezvoltare, testare și mentenanță reduși față de paradigmele anterioare. Totuși, pentru a crea un sistem funcțional este necesară înțelegerea corectă a conceptelor care stau în spatele POO. Cu aceste concepte se ocupă cursul și laboratoarele de POO.
La orele de POO ne vom focusa pe crearea lumei reale si interactiunei sale, ca objective sunt setate :
- Obligatoriu
- Studiul limbajului de programare JAVA
- Principiile OOP
- Principiile SOLID
- Pregatirea pentu a trece cu success un interviu
- Suplimentar
- Studiul la GIT
- Lucru cu bazele de date
- Interactiunea Backend - Frontend
- HTTP
- CRUD
Ore contact direct:
- ore de curs: 45 ore
- lucrări de laborator: 30 ore