Enrolment options

FCIM.PPE16.1 Programarea Pilotată de Evenimente

Condiții de prealabile: 

  1. Experiența în folosirea limbajului de programare C++ ;
  2. Să fie  instalat pe calculator mediul de dezvoltare Microsoft Visual Studio;
  3. Cunoașterea sistemului de operare Windows și a elementelor fundamentale de proiectare a interfeței acestuia.

Obiectiv general:

Introducerea studenților în paradigma programării pilotate de evenimente.

Obiective specifice:

  1. învățarea principiilor, termenilor, instrumentelor și tehnologiilor principale pentru crearea programelor software în mediul de programare bazat pe evenimente și interfața grafică;
  2. dobândirea abilităților începătorilor pentru aplicarea instrumentelor de programare vizuală în mediul integrat de dezvoltare și, prin urmare, extinderea cunoștințelor și abilităților studenților pentru comunitatea IT;
  3. dezvoltarea abilităților de gândire algoritmică, construite consecutiv cu abilități pentru crearea de aplicații software pilotate de evenimente cu interfață grafică simplificată;
  4. încurajarea studenților în cercetarea și aplicarea creativității din abilitățile de cunoștințe dobândite pentru realizarea de proiecte și crearea de aplicații desktop cu GUI bazat pe ferestre atunci când rezolvă probleme reale practice;
  5. formarea de cunoștințe și abilități pentru analiza și compararea punctelor de vedere diferite și rezolvarea problemelor în diferite variante;
  6. dezvoltarea abilităților de lucru în echipă și colaborarea în dezvoltarea proiectelor de grup.

Rezultate așteptate:

Finalizarea cursului va permite unui student să obțină:

  1. aptitudini pentru enumerarea și explicarea principiilor de bază, termenii, instrumentele și tehnologiile de creare de software în medii specifice pentru programare vizuală și GUI;
  2. capacități de lucru într-un mediu integrat pentru dezvoltarea vizuală a aplicațiilor cu GUI;
  3. competențe pentru crearea structurilor principale de date și implementarea operațiilor de bază pentru a lucra cu structurile din mediul de programare pilotat de evenimente;
  4. capabilități de configurare și utilizare a obiectelor și crearea de produse software în mediul de programare cu GUI;
  5. competențe în domeniul creării, modificării, testării și executării aplicațiilor pilotate de evenimente;
  6. abilități de lucru în echipă și de colaborare în dezvoltarea proiectelor de grup.
Self enrolment (Student)