Informaţii generale 1. Obiectivele cursului au fost clar definite la începutul cursului și realizate pe parcursul semestrului:
Disciplina este importantă pentru educația mea universitară și-mi sporește abilitățile profesionale:
În predare profesorul se bazează pe cunoștințele prealabile (anterioare) ale studenților:
Disciplina este asigurată cu materiale didactice (ciclu de prelegeri, indicații metodice, literatură suplimentară)
Predarea. Cursul este bine structurat și clar:
Cursul este interesant și intelectual provocator:
Profesorul stimulează participarea studenților (provoacă întrebări, discuții ...):
Exprimarea verbală a profesorului (vocabular, ritm, intonație) permite o înțelegere mai bună a cursului predat:
Viteza cu care se predă cursul este:
Lucrul individual recomandat studenților are un volum:
Instrumente educaționale. Profesorul utilizează în procesul de predare diverse materiale didactice (prezentări PowerPoint, prezentări video, slide-uri, etc.):
Profesorul a utilizat adecvat și rațional tabla, lucru care a permis o înțelegere mai bună a cursului predat:
Materialele didactice (ciclul de prelegeri, indicațiile metodice, prezentările utilizate la curs) sunt disponibile pentru studenți:
Materialele didactice elaborate (ciclul de prelegeri, indicațiile metodice, prezentările utilizate la curs) acoperă toate subiectele cursului:
Materialele didactice sunt actuale:
Rezultatele studiului. Acest curs oferă / furnizează noi cunoștințe și competențe
Această disciplină a sporit înteresul și încurajează propriile mele reflect[ri asupra specialității:
Atitudinile profesorului. Profesorul a dat dovadă de profesionalism și inteligență:
Profesorul este suficient de accesibil (la consultații, în afara orelor):
Profesorul are o atitudine deschisă și binevoitoare față de studenți:
Evaluări/Examinarea. Profesorul utilizează diverse modalități de evaluare/examinare:
Prealabil, în timp util, am obținut toată informația necesară referitoare la metodele și criteriile de evaluare:
Situații neregulamentare. Pe parcursul semestrului și/sau sesiunii, V-ați ciocnit cu situații când pentru a obține o notă pozitivă (sau o notă mai mare) ați oferit anumite favoruri examinatorului?
Cine a fost ''inițiatorul'' ofertei de favoruri?
În ce-a constat ''favorul'' acordat?