Schița subiectului
General
CLOSE UP A+
Unit 1: Ways of greeting. Greetings and presentations in professional situations.
Obiective:
- Să audieze şi să recunoască limba engleză printre alte limbi;
- Să identifice prin analogie cu alte limbi cuvinte şi expresii ale limbii engleze;
- Să identifice sunetele alfabetului englez, discriminînd divergenţele de pronunţare din limba maternă;
- Să citească şi să înţeleagă formulele de salut şi prezentare în context oficial;
- Să completeze o carte de vizită utilizînd articolul nehotărît/hotărît, formulînd numele, naţionalitatea, adresa, folosind adecvat genul adjectivelor ce exprimă naţionalitatea;
- Să simuleze dialogul audiat;
Unit 2:This is me. Presenting one’s family. Family life in the UK and Moldova.
Obiective:
- Să completeze fișele în urma informaţiei audiate, respectînd instrucţiuni simple;
- Să identifice în texte vocabularul cheie al unității ;
- Să utilizeze formele gramaticale studiate corect în contexte specifice de comunicare ;
- Să construiască un arbore genealogic;
- Să discute despre familie în dialog prin întrebări şi răspunsuri simple;
- Să completeze formularele de cerere a vizei;
- Să scrie un text de prezentare a familiei.
Do these exercisses
Unit 3: Friends and fun. Email message.
Obiective:
- Să distingă structurile ce permit formularea opiniei;
- Să prezinte oral un prieten în manieră informală şi curentă;
- Să formuleze întrebări simple generice utilizînd question-words și expresiile de timp;
- Să poarte un dialog cu colegii despre actvitățile zilnice și de week-end;
- Să identifice informaţiile ce permit scrierea unui anunț;
- Să scrie unui mail unui prieten sau coleg urmînd structura studiată.
Unit 4: My home town. Making an appointment. Welcome to New York.
Obiective:
- Să citească şi să distingă tipul de document: anunț, e-mail, carte poştală sau scrisoare;
- Să descopere metalimbajul comunicării epistolare necesar comunicării scrise;
- Să folosească formele interogative pentru a fixa o întâlnire;
- Să identifice informaţiile ce permit descrierea unui oraș european renumit.
- song1
https://www.youtube.com/watch?v=qjuphuG3ndw
https://www.youtube.com/watch?v=di9NjK80V20 song2
https://www.youtube.com/watch?v=hpX8UkieizY - places in a city vocabulary
https://www.youtube.com/watch?v=lAoqZ-YK_Ks- places vocabulary
https://www.youtube.com/watch?v=qd-upMdKywE - city/town activities
- https://www.youtube.com/watch?v=-dUK4cC2WxE
- https://www.ego4u.com/en/cram-up/vocabulary/directions
-https://www.youtube.com/watch?v=VRTWa-uoPjI
- https://www.youtube.com/watch?v=2Mm1PEKLAgg
Unit 6: A perfect day. Manage your time. Writing a diary.
Obiective:
- Să repereze vocabularul tematic din textul citit;
- Să compună un dialog despre activitățile zilnice;
- Să identifice locul acțiunii în urma audierii dialogurilor propuse;
- Să completeze formularul de cerere de viză;
- Să redacteze o agendă;
- Să prezinte atracțiile turistice și culturale ale țărilor anglofone.
Unit 7: Dream inventions.Writing a fact file.
Obiective:
- Să citească documentele identificînd vocabularul tematic;
- Să identifice utilizarea comparativelor;
- Să compare tipurile de invenții și domeniile științifice pentru a le identifica avantajele și inconveniențele;
- Să formuleze contexte simple exprimând acțiuni viitoare;
- Să formuleze o problemă, să o analizeze, să propună idei spre soluționare, dar și să-și exprime părerea;
- Să redacteze un fișă descriptivă a unei invenții.
Unit 8: Snap. In the extreme. Writing a blog
Obiective:
- Să citească şi să distingă tipul de document: e-mail, carte poştală sau scrisoare;
- Să descopere termenii cheie ale textului, ideea și problema;
- Să folosească formele interogative pentru a adresa întrebări;
- Să utilizeze contextual corect formele modale, adverbele și Condiționalul 1.
- Să identifice informaţiile ce permit descrierea unei activități sportive.
- Să facă o scurtă prezentare a sportului preferat.
- Să scrie un blog despre experiențele sale extreme.
Unit 9: Eat your greens. Healthy life. Writing a note.
Obiective:
- Să citească şi să distingă tipul de document: e-mail, carte poştală sau scrisoare;
- Să descopere metalimbajul comunicării epistolare necesar comunicării scrise;
- Să folosească formele interogative pentru a fixa o întâlnire;
- Să identifice informaţiile ce permit descrierea unui oraș european renumit.