Vocabular
Mass-media s. f. - totalitatea mijloacelor de informare în masă: radio, televiziune, presă
Știre s. f. - informație nouă și relevantă despre un eveniment
Divertisment s. n. - petrecere ușoară, agreabilă și de scurtă durată; distracție, amuzament
Reclamă s. f. - anunț făcut prin mijloacele de informare în masă, prin afiș, tipărituri pentru a atrage atenția publicului, asupra unui produs, a unui serviciu
Afiș s. n. - text imprimat pe o coală de hârtie, destinată să fie lipită la vedere pentru a face ceva să fie cunoscut
Public adj.- care aparține întregii societăți, care este cunoscut de toată lumea; subst. - colectivitate mare de oameni, mulțime, lume
Opinie s. f. – părere, punct de vedere, concepție pe care cineva o are cu privire la o problemă, la un subiect
Reportaj s. n. – scriere sau emisiune în care se descriu evenimente, fapte, întâmplări reale, din perspectiva unui martor sau a reporterului aflat la fața locului
Dezbatere s. f. – discuție organizată pe marginea unei probleme de interes general
Acerb adj. - aspru, dur, sever
Verbe:
A furniza – a procura mărfuri prin vânzare sau a pune la dispoziție servicii, contra plată, în baza unei înțelegeri prealabile; a livra
A difuza – a răspândi, a propaga o știre, o idee etc. (prin viu grai, prin presă, prin radio etc.)
A facilita – a înlesni, a ușura îndeplinirea unei acțiuni, producerea unui fenomen
A monitoriza – a supraveghea prin intermediul monitorului sau al altui aparat specializat
A amuza – a face pe cineva să se distreze
A destinde – a se liniști, a se calma, a se descărca, a se deconecta