Vocabular


Mass-media s. f. - totalitatea mijloacelor de informare în masă: radio, televiziune, presă

Știre s. f. - informație nouă și relevantă despre un eveniment

Divertisment s. n. - petrecere ușoară, agreabilă și de scurtă durată; distracție, amuzament

Reclamă s. f. - anunț făcut prin mijloacele de informare în masă, prin afiș, tipărituri pentru a atrage atenția publicului, asupra unui produs, a unui serviciu

Afiș s. n. - text imprimat pe o coală de hârtie, destinată să fie lipită la vedere pentru a face ceva să fie cunoscut

Public adj.- care aparține întregii societăți, care este cunoscut de toată lumea; subst. - colectivitate mare de oameni, mulțime, lume

Opinie s. f. – părere, punct de vedere, concepție pe care cineva o are cu privire la o problemă, la un subiect

Reportaj s. n. – scriere sau emisiune în care se descriu evenimente, fapte, întâmplări reale, din perspectiva unui martor sau a reporterului aflat la fața locului

Dezbatere s. f. – discuție organizată pe marginea unei probleme de interes general

Acerb adj. - aspru, dur, sever

Verbe:

A furniza – a procura mărfuri prin vânzare sau a pune la dispoziție servicii, contra plată, în baza unei înțelegeri prealabile; a livra

A difuza – a răspândi, a propaga o știre, o idee etc. (prin viu grai, prin presă, prin radio etc.) 

A facilita – a înlesni, a ușura îndeplinirea unei acțiuni, producerea unui fenomen

A monitoriza – a supraveghea prin intermediul monitorului sau al altui aparat specializat

A amuza – a face pe cineva să se distreze

A destinde – a se liniști, a se calma, a se descărca, a se deconecta

Consultez le glossaire à l'aide de cet index

Spécial | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | Tout
Aucun article trouvé dans cette section