Lucrarea Nr 2
Definire problema
Să se proiecteze o apliatie in baza de MCU:
a) care schimbă starea unui LED la detectarea apasarii unui buton utilizînd întreruperi eterne.
b) recepționează comenzi de la terminal prin interfata serială pentru a seta starea unui alt LED.
- „led on” pentru aprindere si „led off” pentru stingere., sistemul trebuie sa raspundă cu mesaje text despre confirmarea comenzii
- pentru schimbul de text prin terminal a se utiliza librăia STDIO
c) citirea unui cod de la o tastarura 4x4, sa verifice codul si sa afisese mesajul corespunzător pe un LCD 1602.
Recomandari
- pentru Validare se recomandă utilizarea unui simulator, de ex Proteus.
- functionalitatile pentru fiecare echipament periferic ( led, buton, lcd, keypad) sa fie realizate in fisiere separate.
- utilizarea regulilor de codare CamelCase
Pontaj
- a) - max nota 4
- a)+b) - max nota 6
- a)+b)+c), cu simulare pe calculator, max nota 9
- a)+b)+c), cu asamblarea machetei utilizînd echiament real, max nota 10
Penalizari
- -1 - penalizare pentru utilizarea magic number
- -1 - penalizare pentru fiecare saptamana intarziere de la deadline
- -1 - penalizare pentru nerespectare format raport