Lucrarea Nr 2

Definire problema

Să se proiecteze o apliatie in baza de MCU:

a) care schimbă starea unui LED la detectarea apasarii unui buton utilizînd întreruperi eterne.

b) recepționează comenzi de la terminal prin interfata serială pentru a seta starea unui alt LED.

  • led on” pentru aprindere si „led off” pentru stingere., sistemul trebuie sa raspundă cu mesaje text despre confirmarea comenzii
  • pentru schimbul de text prin terminal a se utiliza librăia STDIO

c) citirea unui cod de la o tastarura 4x4, sa verifice codul si sa afisese mesajul corespunzător pe un LCD 1602. 

Recomandari

  • pentru Validare se recomandă utilizarea unui simulator, de ex Proteus.
  • functionalitatile pentru fiecare echipament periferic ( led, buton, lcd, keypad) sa fie realizate in fisiere separate.
  • utilizarea regulilor de codare CamelCase

Pontaj

  • a) - max  nota 4
  • a)+b) - max nota 6
  • a)+b)+c), cu simulare pe calculator, max nota 9
  • a)+b)+c), cu asamblarea machetei utilizînd echiament real, max nota 10

 Penalizari

  • -1 - penalizare pentru utilizarea magic number
  • -1 - penalizare pentru fiecare saptamana intarziere de la deadline
  • -1 - penalizare pentru nerespectare format raport